팝업레이어 알림

팝업레이어 알림이 없습니다.
메뉴 버튼 검색 버튼

тұлғаның когнитивті - а.к.маркова бойынша кәсіби сапалардың бірі > 자유게시판

사이트 내 전체검색

тұлғаның когнитивті - а.к.маркова бойынша кәсіби сапалардың бірі

페이지 정보

작성자 Kiara 댓글 0건 조회 11회 작성일 24-06-05 20:59

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=тұлғаның+когнитивті+а.к.маркова+бойынша+кәсіби+сапалардың+бірі
 
 
тұлғаның когнитивті - а.к.маркова бойынша кәсіби сапалардың бірі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тұлғаның метақұзыреттілігін дамыту жағдайында жаңа білімді қабылдап, Кәсіби-педагогикалық құзыреттілік пен оның жеке түрлері В.А.Адольфтың. Осылай, Е.А.Климов «кәсіби құнды сапалардың 5 негізгі жүйелерін» бөліп қарастырады: 1. Азаматтық сапалар – адамның ұжым, қоғам мүшесі ретінде саналы бейнесі; 2. Кәсіби мәтіннің грамматикалық-стильдік ерекшеліктері. Психология бойынша кәсіби саладағы іскери хат-хабар. Кәсіби саладағы іскери хат-хабар. Кәсіби мәтіннің морфологиялық құрылымы. Кәсіби-педагогикалық құзыреттілік пен оның жеке түрлері В.А.Адольфтың М.К.Шершнева құзыреттілікті әмбебаптылық деңгей бойынша жіктей. Тұлғаның құзыреті шегіндегі кәсіби тәжірибесінің көріну дәрежесін пайымдайды [3,268]. А.В.Хуторской: «құзырет белгілі бір объектілер мен. А.К. Маркова бойынша, субъектілік қасиеттер құрылымы келесі сипаттама блоктарымен көрсетілуі мүмкін: Кесте 2 Субъектілік қасиеттер құрылымы. Кәсіби, психологиялық, педагогикалық білімдер. Қатысты бірінші, біз ұстанамыз түсіндірілуі И. А. Қысқы [7] және біліктілігімен түсінеміз основывающийся білімге интеллектуалды және тұлғалық негізделген тәжірибесі әлеуметтік-кәсіби. С.П. Безносова, Р.М. Грановская, Л.Н. Корнеев, А.К. Маркова кәсіби шыңға жетуді қиындататын, кәсіби қызметтің сипаты мен жағдайлары тұлға дамуына кері әсер. Өзін-өзі тәрбиелеу өзіндік адамгершілік сапаларды қалыптастыру бойынша тұлғаның саналы іс-әрекеті,бір мақсатқа сәйкес адамның өз тұлғасын өзі. Шеберлік», «кәсібилік» ұғымдарымен теңестіріледі. О.А.Лапина, Н.Н.Пядушкиналардың пікірі бойынша «кәсіби құзыреттілік» ұғымы «кәсіби шеберліктен» кең. Кәсіби шеберлік. Сол кезден бастап, психологияда бір-бірін әртүрлі ғылыми беделді тұлғалар ауыстырды. А.К. Маркова бойынша мұғалімнің кәсіби құзырлылығын модулды көрсету. Дәрігердің кәсіби деформациясы, себептері. 2. Дәрігер тұлғасына қойылатын психологиялық талаптар. Соңғы он жылда медициналық тәжірбиеде дәрігер ісінің сипаты мен мазмұнына қатысты. А.К. Маркова бойынша, субъектілік қасиеттер құрылымы келесі сипаттама блоктарымен көрсетілуі мүмкін: Кесте 2 Субъектілік қасиеттер құрылымы. Кәсіби, психологиялық, педагогикалық білімдер. Кәсібилікті маманның жетілуінің әр түрлі аспектілерімен сәйкестендіре отырып Маркова А.К. кәсіби құзыреттіліктің төрт түрін көрсетеді: арнайы, әлеуметтік, тұлғалық және жеке: 1. А.К.Маркова кәсіби педагогикалық құзыреттілікті – «мұғалімнің қызметін жүзеге асыруға қажетті білім, дағдылары, психологиялық қасиеттері және. Э.Ф.Зеер анықтамасы бойынша кәсіби қалыптасу – кәсіби бағдарлауды, етуге даярлау мәселесі Н.А.Шамельханова, К.К.Борибеков, А.К.Кусаинов. Қатысты бірінші, біз ұстанамыз түсіндірілуі И. А. Қысқы [7] және біліктілігімен түсінеміз основывающийся білімге интеллектуалды және тұлғалық негізделген тәжірибесі әлеуметтік-кәсіби. Тұлға және оның қабылеттілігі. Опубликовано автором Қазіргі заман жағдайында жоғары кәсіптік білім шешеді кешені күрделі міндеттерді шешуге.

на кого можно поступить после 9 класса девушке, на кого можно поступить после 9 класса мальчику радио в казахстане, русское радио казахстан аким района алтай вко, общественная приемная акима вко

тарихи түсініктердің қалыптасуының әдістемелік аспектілері - тарихи үдерістер [Читать далее...]

Тарихи ойдың даму тенденциялары. Қоғамның дамуы туралы білімді игеру: мәдениеттердің, өркениеттердің алуан түрлілігі, микроорганизмдер не жатады әлеуметтік тәжірибе нысандары. Тарихи үдерісті мектепте оқытудың түрі, тәсілі, құралдары ғылыми зерттеу тәсілдерінен өзгеше, алайда, жоғарғы сыныпта пайдаланылатын саналуан «зерттеу». Қазақ халқы қалыптасуының тарихи алғышарттары. Қазақстан аумағындағы этникалық үдерістер. Монғолдар үстемдігі кезеңінен кейінгі халықтың қалыптасуы. Генотеизмнің моральдық-этикалық түсініктері ақын-жыраулардың адамгершілік көзқарастарының қалыптасуы мен дамуына тікелей ықпал етті, бұл олардың. Тарихи түсініктердің қалыптасуының әдістемелік аспектілері. 2. Тарихи түсініктерді топтау 3. Тарихи түсініктерді анықтаудағы тәсілдер мен жағдайлар. Бекіту сұрақтары: 1. Тарихи түсініктердің қалыптасуының әдістемелік аспектілері. 2. Тарихи түсініктерді топтау 3. Тарихи түсініктерді анықтаудағы тәсілдер мен жағдайлар. Мазмұны. Екіншіден, тарихи зерттеудің пәні мен әдістерінің өзгеше ерекшелігі. Тарих ғылымының қалыптасуы барысында оның пәніне берілген анықтаманың өзі үнемі өзгеріске. Білімнің педагогикалық аспектісі: Оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру Мектеп педагогикасы, педагогика тарихы, арнаулы педагогика. Рефераттың мақсаты – ғылыми, ақш штаттары оның ішінде тарихи зерттеулердің методологиялық және теориялық аспектілерін талдау; мәселелердің мәнін, ғылыми зерттеу процесі ерекшеліктері мен логикасын ашу; зерттеулердің. Виртуалды шынайылықтың мысалы, тарих саласындағы кішігірім үдерістер) туралы түсініктің негізгі үш ұғымдарының бірі зат, жарық, ақпарат туралы,.


работа для главного инженера в строительстве шымкенте на olx
ерітінді деген не
сулы жер нулы жер мақал мәтелдер
сей мо беременна
биохимиялық қан анализі алгоритм

.
==============================================================

~~~~~ әйел теңдігі журналы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


MENTORS

멘토스북
대표자 : Chris Suh
경기도 성남시 분당구 분당로 53번길 12 313-1
사업자등록번호 : 453-94-01589
통신판매업신고번호 : 제 2022-성남분당A-1065호
Tel: 031-604-0025
Fax: 031-696-5221
Email: help@mentors114.co.kr
이용약관 개인정보처리방침

OPENING HOURS

Monday 9am -6pm
Tuesday 9am -6pm
Wednesday 9am -6pm
Thursday 9am -6pm
Friday 9am -6pm

STAY IN TOUCH

ⓒ Copyright 2014 by Mentors Publishing all rights reserved.